Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25188

Назва: Просування бренду та його елементи
Інші назви: Brand promotion and its elements
Автори: Лучейко, М.
Шпилик, С.
Lucheyko, M.
Shpylyk, S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Лучейко М. Просування бренду та його елементи / Лучейко М., Шпилик С. // Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 26-27 квітня 2018 року. — Т. : ТНТУ, 2018. — Том 2. — С. 39–40. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Lucheyko M., Shpylyk S. (2018) Prosuvannia brendu ta ioho elementi [Brand promotion and its elements]. Zbirnyk tez Mizhnarodnoi studentskoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Pryrodnychi ta humanitarni nauky. Aktualni pytannia" (Tern., 26-27 April 2018), vol. 2, pp. 39-40 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2), 2018
Конференція/захід: Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Міжнародної студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 26-кві-2018
Дата внесення: 6-чер-2018
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 26-27 квітня 2018 року
26-27 April 2018
УДК: 339.13
Теми: бренд
просування
торгова марка
brand
promotion
trademark
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 39-40
Початкова сторінка: 39
Кінцева сторінка: 40
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/25188
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2018
Перелік літератури: 1. Бренди промислових підприємств: формування та ефективність використання : монографія / О. М. Ястремська, О. М. Тімонін, К. О. Тімонін ; [Харк. нац. екон. ун-т]. – Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. – 244 с.
2. А. М. Цапенко, Е. А. Данилина «Товарный знак в системе брендинга информационных технологий». — М.: ИНИЦ «Патент
3. Оліфер Д. Новітні способи промоції книги в інтернеті / Д. Оліфер // Зб. наук. праць ІІІ всеукраїн. наук.-практ. інтернет-конф. «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». — Переяслав-Хмельницький, 2014. — С. 4–12.
References: 1. Brendy promyslovykh pidpryiemstv: formuvannia ta efektyvnist vykorystannia : monograph, O. M. Yastremska, O. M. Timonin, K. O. Timonin ; [Khark. nats. ekon. un-t], Kh. : Vyd. KhNEU, 2013, 244 p.
2. A. M. Tsapenko, E. A. Danilina "Tovarnyi znak v sisteme brendinha informatsionnykh tekhnolohii", M., INITs "Patent
3. Olifer D. Novitni sposoby promotsii knyhy v interneti, D. Olifer, Zb. nauk. prats III vseukrain. nauk.-prakt. internet-konf. "Vitchyzniana nauka na zlami epokh: problemy ta perspektyvy rozvytku", Pereiaslav-Khmelnytskyi, 2014, P. 4–12.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Міжнародна студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2018)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.