Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20348

Назва: Аналіз ринкових можливостей підприємства
Інші назви: Analysis of market opportunity enterprises
Автори: Фалович, А. С.
Falovuch, A. S.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Фалович А. С. Аналіз ринкових можливостей підприємства / А. С. Фалович // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 247–249. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).
Bibliographic description: Falovuch A. S. (2011) Analiz rynkovykh mozhlyvostei pidpryiemstva [Analysis of market opportunity enterprises]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 247-249 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 6-жов-2011
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Часове охоплення: 06-08 жовтня 2011 року
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 247-249
Початкова сторінка: 247
Кінцева сторінка: 249
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20348
Перелік літератури: 1.Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс / пер. з англ.: Навч. пос. – М.: Видавничий Дім “Вільямс, 2001. – 608 с.
2.Карпів В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч. посібник. – К.: Т-во „Знання”, КОО, 2001. – 215 с.
3.Карповская-Спорик Е.Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. - О.: Астро-Принт, 2000. - 112 с.
4.Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ деятельности фирмы. – М.: «Ось-89», 1998. – 80 с.
References: 1.Armstronh H., Kotler F. Marketynh. Zahalnyi kurs, transl. from English: Navch. pos, M., Vydavnychyi Dim "Viliams, 2001, 608 p.
2.Karpiv V.A., Kucherenko V.R. Marketynh: prohnozuvannia koniunktury rynku: Navch. posibnyk, K., T-vo "Znannia", KOO, 2001, 215 p.
3.Karpovskaia-Sporik E.E. Marketinhovye prohnozy na urovne predpriiatiia, O., Astro-Print, 2000, 112 p.
4.Peshkova E.P. Marketinhovyi analiz deiatelnosti firmy, M., "Os-89", 1998, 80 p.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.