Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20348

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФалович, А. С.uk
dc.contributor.authorFalovuch, A. S.uk
dc.coverage.temporal06-08 жовтня 2011 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-27T15:12:19Z-
dc.date.available2017-03-27T15:12:19Z-
dc.date.created2011-10-06uk
dc.date.issued2011-10-06uk
dc.identifier.citationФалович А. С. Аналіз ринкових можливостей підприємства / А. С. Фалович // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 247–249. — (Секція 7. Методологічні та прикладні аспекти функціонування та розвитку економіки підприємств).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20348-
dc.format.extent247-249uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.titleАналіз ринкових можливостей підприємстваuk
dc.title.alternativeAnalysis of market opportunity enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1.Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс / пер. з англ.: Навч. пос. – М.: Видавничий Дім “Вільямс, 2001. – 608 с.uk
dc.relation.references2.Карпів В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: Навч. посібник. – К.: Т-во „Знання”, КОО, 2001. – 215 с.uk
dc.relation.references3.Карповская-Спорик Е.Е. Маркетинговые прогнозы на уровне предприятия. - О.: Астро-Принт, 2000. - 112 с.uk
dc.relation.references4.Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ деятельности фирмы. – М.: «Ось-89», 1998. – 80 с.uk
dc.relation.referencesen1.Armstronh H., Kotler F. Marketynh. Zahalnyi kurs, transl. from English: Navch. pos, M., Vydavnychyi Dim "Viliams, 2001, 608 p.uk
dc.relation.referencesen2.Karpiv V.A., Kucherenko V.R. Marketynh: prohnozuvannia koniunktury rynku: Navch. posibnyk, K., T-vo "Znannia", KOO, 2001, 215 p.uk
dc.relation.referencesen3.Karpovskaia-Sporik E.E. Marketinhovye prohnozy na urovne predpriiatiia, O., Astro-Print, 2000, 112 p.uk
dc.relation.referencesen4.Peshkova E.P. Marketinhovyi analiz deiatelnosti firmy, M., "Os-89", 1998, 80 p.uk
dc.identifier.citationenFalovuch A. S. (2011) Analiz rynkovykh mozhlyvostei pidpryiemstva [Analysis of market opportunity enterprises]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 247-249 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage247uk
dc.citation.epage249uk
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.