Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21846

Назва: Маркетинг у соціальних мережах
Інші назви: Marketing in social networks
Автори: Патра, Н.
Patra, N.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Бібліографічний опис: Патра Н. Маркетинг у соціальних мережах / Патра Н. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 98. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Patra N. (2017) Marketynh u sotsialnykh merezhakh [Marketing in social networks]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 98 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 25-кві-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
УДК: 339.13
Теми: комунікаційна діяльність
просування
соціальна мережа
communication activities
promotion
social network
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 98
Початкова сторінка: 98
Кінцева сторінка: 98
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21846
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
https://msb.aval.ua/news/?id=24484
http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html
Перелік літератури: 1. Маркетинг у соціальних мережах (SMM) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
2. Маркетинг в соціальних мережах[Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://msb.aval.ua/news/?id=24484
3. Соціальні мережі – привабливий інструмент для маркетологів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html.
References: 1. Marketynh u sotsialnykh merezhakh (SMM) [Electronic resource], Access mode: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
2. Marketynh v sotsialnykh merezhakh[Electronic resource], Access mode:https://msb.aval.ua/news/?id=24484
3. Sotsialni merezhi – pryvablyvyi instrument dlia marketolohiv [Electronic resource], Access mode: http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.