Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21846

Titre: Маркетинг у соціальних мережах
Autre(s) titre(s): Marketing in social networks
Auteur(s): Патра, Н.
Patra, N.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University
Bibliographic description (Ukraine): Патра Н. Маркетинг у соціальних мережах / Патра Н. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 98. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Patra N. (2017) Marketynh u sotsialnykh merezhakh [Marketing in social networks]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 98 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Date de publication: 25-avr-2017
Date of entry: 26-jui-2017
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
UDC: 339.13
Mots-clés: комунікаційна діяльність
просування
соціальна мережа
communication activities
promotion
social network
Number of pages: 1
Page range: 98
Start page: 98
End page: 98
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21846
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
URL for reference material: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
https://msb.aval.ua/news/?id=24484
http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html
References (Ukraine): 1. Маркетинг у соціальних мережах (SMM) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
2. Маркетинг в соціальних мережах[Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://msb.aval.ua/news/?id=24484
3. Соціальні мережі – привабливий інструмент для маркетологів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html.
References (International): 1. Marketynh u sotsialnykh merezhakh (SMM) [Electronic resource], Access mode: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
2. Marketynh v sotsialnykh merezhakh[Electronic resource], Access mode:https://msb.aval.ua/news/?id=24484
3. Sotsialni merezhi – pryvablyvyi instrument dlia marketolohiv [Electronic resource], Access mode: http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html.
Content type: Article
Collection(s) :Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.