Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21846

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПатра, Н.
dc.contributor.authorPatra, N.
dc.coverage.temporal25-26 квітня 2017 року
dc.coverage.temporal25-26 April 2017
dc.date.accessioned2017-07-26T18:09:59Z-
dc.date.available2017-07-26T18:09:59Z-
dc.date.created2017-04-25
dc.date.issued2017-04-25
dc.identifier.citationПатра Н. Маркетинг у соціальних мережах / Патра Н. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 98. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21846-
dc.format.extent98
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofЗбірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.relation.ispartofAbstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
dc.relation.urihttp://team.ua/team-services/website-creation/smm/
dc.relation.urihttps://msb.aval.ua/news/?id=24484
dc.relation.urihttp://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html
dc.subjectкомунікаційна діяльність
dc.subjectпросування
dc.subjectсоціальна мережа
dc.subjectcommunication activities
dc.subjectpromotion
dc.subjectsocial network
dc.titleМаркетинг у соціальних мережах
dc.title.alternativeMarketing in social networks
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Маркетинг у соціальних мережах (SMM) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
dc.relation.references2. Маркетинг в соціальних мережах[Електронний ресурс]. – Режим доступу:https://msb.aval.ua/news/?id=24484
dc.relation.references3. Соціальні мережі – привабливий інструмент для маркетологів [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html.
dc.relation.referencesen1. Marketynh u sotsialnykh merezhakh (SMM) [Electronic resource], Access mode: http://team.ua/team-services/website-creation/smm/
dc.relation.referencesen2. Marketynh v sotsialnykh merezhakh[Electronic resource], Access mode:https://msb.aval.ua/news/?id=24484
dc.relation.referencesen3. Sotsialni merezhi – pryvablyvyi instrument dlia marketolohiv [Electronic resource], Access mode: http://addgroupua.blogspot.com/2012/06/blog-post_07.html.
dc.identifier.citationenPatra N. (2017) Marketynh u sotsialnykh merezhakh [Marketing in social networks]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 98 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University
dc.citation.journalTitleЗбірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
dc.citation.volume2
dc.citation.spage98
dc.citation.epage98
dc.citation.conferenceⅩ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.