Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21173

Title: Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством
Other Titles: Basic directions of choice of marketing commodity strategy by industrial enterprise
Authors: Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Рожко Н. Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством / Наталія Рожко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 62–64. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description (International): Rozhko N. (2017) Osnovni napriamy vyboru marketynhovoi tovarnoi stratehii promyslovym pidpryiemstvom [Basic directions of choice of marketing commodity strategy by industrial enterprise]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 62-64 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Issue Date: 27-Apr-2017
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 62-64
Start page: 62
End page: 64
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21173
Copyright owner: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
Appears in Collections:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.