Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21173

Назва: Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством
Інші назви: Basic directions of choice of marketing commodity strategy by industrial enterprise
Автори: Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliya
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Рожко Н. Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством / Наталія Рожко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 62–64. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description: Rozhko N. (2017) Osnovni napriamy vyboru marketynhovoi tovarnoi stratehii promyslovym pidpryiemstvom [Basic directions of choice of marketing commodity strategy by industrial enterprise]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 62-64 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 27-кві-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 62-64
Початкова сторінка: 62
Кінцева сторінка: 64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21173
Власник авторського права: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.