กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21173

ชื่อเรื่อง: Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Basic directions of choice of marketing commodity strategy by industrial enterprise
ผู้แต่ง: Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Рожко Н. Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємством / Наталія Рожко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“, 27-28 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 62–64. — (Секція 2. Маркетингові технології підприємства: актуальні питання, досягнення та інновації).
Bibliographic description (International): Rozhko N. (2017) Osnovni napriamy vyboru marketynhovoi tovarnoi stratehii promyslovym pidpryiemstvom [Basic directions of choice of marketing commodity strategy by industrial enterprise]. Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development” (Tern., 15-16 April 2004), pp. 62-64 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Proceedings of the students and young scientists international scientific-practical conference “Social and economic issues for economy development”
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“
วันที่เผยแพร่: 27-เมษ-2017
Date of entry: 16-มิถ-2017
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 27-28 квітня 2017 року
15-16 April 2004
UDC: 339.13
Number of pages: 3
Page range: 62-64
Start page: 62
End page: 64
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21173
Copyright owner: © Факультет економіки та менеджменту, 2017; © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Міжнародна науково-практична конференція студентів і молодих учених „Соціально-економічні аспекти розвитку економіки“ (2017)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
SEIED_2017_Rozhko_N-Basic_directions_of_choice_62-64.pdf961,32 kBAdobe PDFดู/เปิด
SEIED_2017_Rozhko_N-Basic_directions_of_choice_62-64.djvu31,64 kBDjVuดู/เปิด
SEIED_2017_Rozhko_N-Basic_directions_of_choice_62-64__COVER.jpg146,13 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น