Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)
: [31]
Αρχική σελίδα συλλογής
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги»
8 - 10 жовтня 2015 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги». Організаторами конференції виступили кафедра промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, кафедра менеджменту Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут», Академія технічно-гуманітарна (Польща), Вища школа Гуманітас (Польща).
Конференція проходила у туристичному комплексі «Буковель» на базі відпочинку «Синя гора» (с. Поляниця Івано-Франківської області).
Робота Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» проходила у вигляді круглого столу з поетапним обговоренням тематичних напрямів конференції:
- Сучасна парадигма маркетингу нові інструменти і технології;
- Управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки;
- Маркетингові аспекти управління сферою освіти;
- Маркетингові технології підприємств сфери туристичних послуг.
У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали низку методологічних і теоретичних аспектів маркетингу та проблем управління попитом на товари і послуги, зокрема такі: «Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства» (д.е.н., професор Шульгіна Л.М., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу» (д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту організацій та зовнішньо-економічної діяльності Кузнецова І.О., Одеський національний економічний університет); «Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей» (к.е.н., доцент Артеменко Л.П., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» (к.е.н, ст. викл. Мисько Г.А., Одеський національний економічний університет).
Перший день роботи конференції завершився екскурсією туристичним комплексом «Буковель», де учасники конференції познайомились із неповторною красою Карпат.
Другий день конференції був направлений на продовження роботи круглого столу, зокрема, було розглянуто наступні теми: «Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя» (к.е.н., доцент кафедри економічної кібернетики ТНТУ Дмитрів Д.В.), «Рекрутинг студентів — основне завдання вищих навчальних закладів» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу Семенюк С.Б..), «Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу ТНТУ Борисова Т.М.).
За результатами роботи Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» видано збірник тез доповідей, а також планується видання колективної монографії.
Новина про конференцію на сайті університету.
Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Зміст
| 1 |
| 3 |
| 5 |
| 6 |
| 9 |
| 14 |
| 19 |
| 23 |
| 28 |
| 33 |
| 36 |
| 41 |
| 44 |
| 47 |
| 50 |
| 55 |
| 60 |
| 63 |
| 66 |
| 71 |
| 74 |
| 79 |
| 84 |
| 87 |
| 92 |
| 95 |
| 98 |
| 102 |
| 106 |
| 112 |
Content
| 1 |
| 3 |
| 5 |
| 6 |
| 9 |
| 14 |
| 19 |
| 23 |
| 28 |
| 33 |
| 36 |
| 41 |
| 44 |
| 47 |
| 50 |
| 55 |
| 60 |
| 63 |
| 66 |
| 71 |
| 74 |
| 79 |
| 84 |
| 87 |
| 92 |
| 95 |
| 98 |
| 102 |
| 106 |
| 112 |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 31 of 31
Type | Issue Date | Date of entry | Title | Author(s) |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Видавничі сторінки | - |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Детермінанти функціонування і розвитку ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту | Якимишин, Лілія Ярославівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства | Шульгіна, Людмила Михайлівна; Клісінський, Я.; Суслова, Т. О. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Сенсорний маркетинг на службі маркетолога | Шпилик, Світлана Василівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Особливості використання логістичного інструментарію в організації планування та управління підприємством в постконфліктних умовах | Шерстюк, Роман Петрович; Владимир, Ольга Михайлівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Функціонально-вартісний аналіз у підвищенні конкурентоспроможності продукції | Федорович, Роман Володимирович |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставок | Фалович, Володимир Андрійович |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Чинники маркетингу консалтингових послуг | Спільник, І. В. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послуги | Серединська, Віра Миколаївна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів | Семенюк, Світлана Богданівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємств | Рожко, Н. Я. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільства | Піняк, Ірина Любомирівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства | Оксентюк, Богдана Андріївна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Значення маркетингових комунікацій для підприємства | Обуд, О. П. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Територіальний маркетинг | Міщук, Оксана Іванівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Управління маркетинговою діяльністю підприємства | Місько, Г. А. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Формування стійкої конкурентної позиції підприємства | Лозовий, К. К.; Кузнецова, І. О. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Оцінювання фінансової безпеки бізнес-агента | Кулик, Роман Романович; Новак, Ю. Р. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу | Кузнецова, І. 0.; Кузнецов, В. О. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів | Краузе, Ольга Ігорівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Оцінювання результативності бізнес-процесів | Загородка, О. М. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Інноваційні маркетингові технології суб’єктів туристичної діяльності | Драчук, Ю. З.; Дульцева, І. І. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя | Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, О. М. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Івестиційна привабливість України | Голда, Надія Михайлівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарів | Бурліцька, Оксана Петрівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області | Борисова, Тетяна Михайлівна |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей | Артеменко, Л. П. |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Передмова | - |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Зміст | - |
Article | 8-Οκτ-2015 | 28-Ιαν-2016 | Редакційні сторінки | - |
Book | 8-Οκτ-2015 | 26-Ιαν-2016 | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ | - |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 31 of 31