Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8030

Title: Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарів
Authors: Бурліцька, Оксана Петрівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарів / О. П. Бурліцька // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 14-18.
Bibliographic description (International): Burlitska O. P. (2015) Doslidzhennia "dytiachoho marketynhu" pry formuvanni asortymentu dytiachykh tovariv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 14-18 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Issue Date: 8-Oct-2015
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Page range: 14-18
Start page: 14
End page: 18
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8030
References (Ukraine): 1. Божкова В.В. Мерчандайзинг: Навчальний посібник / В.В. Божкова, Т.О. Башук. - Суми: ВТД „Університетська книга”, 2007. - 125 с.
2. Канаян К. Проектирование магазинов и торговых центров / К. Канаян, Р. Канаян, А. Канаян. - Москва: Юнион-Стандарт Консалтинг,2005.- 124 с.
3. Балабанова Л. В. Мерчандайзинг: Навчальний посібник / Л.В. Балабанова- Донецьк: Дон- ДУЕТ, 2002. - 290 с.
References (International): 1. Bozhkova V.V. Merchandaizynh: Navchalnyi posibnyk, V.V. Bozhkova, T.O. Bashuk, Sumy: VTD "Universytetska knyha", 2007, 125 p.
2. Kanaian K. Proektirovanie mahazinov i torhovykh tsentrov, K. Kanaian, R. Kanaian, A. Kanaian, Moskva: Iunion-Standart Konsaltinh,2005, 124 p.
3. Balabanova L. V. Merchandaizynh: Navchalnyi posibnyk, L.V. Balabanova- Donetsk: Don- DUET, 2002, 290 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.