Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8030

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівнаuk
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T16:59:21Z-
dc.date.available2016-01-28T16:59:21Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарів / О. П. Бурліцька // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 14-18.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8030-
dc.format.extent14-18uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.titleДослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарівuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.relation.references1. Божкова В.В. Мерчандайзинг: Навчальний посібник / В.В. Божкова, Т.О. Башук. - Суми: ВТД „Університетська книга”, 2007. - 125 с.uk
dc.relation.references2. Канаян К. Проектирование магазинов и торговых центров / К. Канаян, Р. Канаян, А. Канаян. - Москва: Юнион-Стандарт Консалтинг,2005.- 124 с.uk
dc.relation.references3. Балабанова Л. В. Мерчандайзинг: Навчальний посібник / Л.В. Балабанова- Донецьк: Дон- ДУЕТ, 2002. - 290 с.uk
dc.relation.referencesen1. Bozhkova V.V. Merchandaizynh: Navchalnyi posibnyk, V.V. Bozhkova, T.O. Bashuk, Sumy: VTD "Universytetska knyha", 2007, 125 p.uk
dc.relation.referencesen2. Kanaian K. Proektirovanie mahazinov i torhovykh tsentrov, K. Kanaian, R. Kanaian, A. Kanaian, Moskva: Iunion-Standart Konsaltinh,2005, 124 p.uk
dc.relation.referencesen3. Balabanova L. V. Merchandaizynh: Navchalnyi posibnyk, L.V. Balabanova- Donetsk: Don- DUET, 2002, 290 p.uk
dc.identifier.citationenBurlitska O. P. (2015) Doslidzhennia "dytiachoho marketynhu" pry formuvanni asortymentu dytiachykh tovariv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 14-18 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage14uk
dc.citation.epage18uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.