Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8052

Назва: Сенсорний маркетинг на службі маркетолога
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Шпилик С. В. Сенсорний маркетинг на службі маркетолога / С. В. Шпилик // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 98-101.
Bibliographic description: Shpilik S. V. (2015) Sensornyi marketynh na sluzhbi marketoloha. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 98-101 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 98-101
Початкова сторінка: 98
Кінцева сторінка: 101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8052
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Сенсорный_маркетинг
http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm
http://allretail.com.ua/analytics/articles/23434
http://nbuv.gov.ua/j-pdf/hak_2012_36_28.pdf
Перелік літератури: 1. Алешина И.В. Поведение потребителей: Учеб. Пособие [Текст] / И.В. Алешина. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 1999. - 384 с.
2. Сенсорный маркетинг [Електронний ресурс] / Матеріал з Вікіпедії - вільної енциклопедії. - Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Сенсорный_маркетинг
3. 3 Ульяновский А. В. Сенсорный маркетинг [Електронний ресурс] // А.В. Ульяновский. Маркетинговые коммуникации: 28 инструментов миллениума. - М.: Эксмо, 2008. - Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm
4. Нейромаркетинг: счастье в точке продаж [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://allretail.com.ua/analytics/articles/23434
5. Булах Т. Д. Сенсорний маркетинг як інструмент продажу книг / Т. Д. Булах // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 244-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/hak_2012_36_28.pdf.
6. Линдстром М. Чувство бренда. Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брендов [Текст] / М. Линдстром. - М. : Экмо, 2006. - 272 с.
References: 1. Aleshina I.V. Povedenie potrebitelei: Ucheb. Posobie [Text], I.V. Aleshina, M., FAIR-PRESS, 1999, 384 p.
2. Sensornyi marketynh [Electronic resource], Material z Vikipedii - vilnoi entsyklopedii, Access mode: https://ru.wikipedia.org/wiki/Sensornyi_marketynh
3. 3 Ulianovskii A. V. Sensornyi marketinh [Electronic resource], A.V. Ulianovskii. Marketinhovye kommunikatsii: 28 instrumentov milleniuma, M., Eksmo, 2008, Access mode: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm
4. Neiromarketinh: schaste v tochke prodazh [Electronic resource], Access mode: http://allretail.com.ua/analytics/articles/23434
5. Bulakh T. D. Sensornyi marketynh yak instrument prodazhu knyh, T. D. Bulakh, Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury, 2012, Iss. 36, P. 244-251, Access mode: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/hak_2012_36_28.pdf.
6. Lindstrom M. Chuvstvo brenda. Vozdeistvie na piat orhanov chuvstv dlia sozdaniia vydaiushchikhsia brendov [Text], M. Lindstrom, M. : Ekmo, 2006, 272 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.