Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8035

Назва: Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів
Автори: Краузе, Ольга Ігорівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Краузе О. І. Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів / О. І. Краузе // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 36-40.
Bibliographic description: Krauze O. I. (2015) Marketynhovi tekhnolohii doslidzhennia popytu ta upodoban spozhyvachiv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 36-40 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 36-40
Початкова сторінка: 36
Кінцева сторінка: 40
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8035
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://subject.com.ua/economic/slovnik/4078.html;
http://alpina.kiev.ua/marketing_metod_ua;
http://naprikoli.com/metody-marketynhovyhdoslidzhen-doslidzhennya-ad-hoc.html;
http://studentbooks.com.ua/content/view/382/44/1Z1/;
http://stud24.ru/marketing/suchasn-metodi-marketingovih-dosldzhenpovednki/69646-223255-page1.html;
http://pidruchniki.com/1584072039732/marketing/marketing
Перелік літератури: 1. Економічний енциклопедичний словник [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://subject.com.ua/economic/slovnik/4078.html;
2. Маркетингові дослідження в Україні та Києві. Методи маркетингових досліджень. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://alpina.kiev.ua/marketing_metod_ua;
3. Методи маркетингових досліджень. Дослідження «Ad Hoc» та синдикативні дослідження. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://naprikoli.com/metody-marketynhovyhdoslidzhen-doslidzhennya-ad-hoc.html;
4. Павленко, А. Ф. Маркетинг: Підручник [Електронний ресурс] /А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. Режим доступу: http://studentbooks.com.ua/content/view/382/44/1Z1/;
5. Сучасні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://stud24.ru/marketing/suchasn-metodi-marketingovih-dosldzhenpovednki/69646-223255-page1.html;
6. Турченюк, М. О. Маркетинг: Підручник [Електронний ресурс] /М. О. Турченюк, М. Д. Швед. Режим доступу: http://pidruchniki.com/1584072039732/marketing/marketing.
References: 1. Ekonomichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Electronic resource]: Access mode: http://subject.com.ua/economic/slovnik/4078.html;
2. Marketynhovi doslidzhennia v Ukraini ta Kyievi. Metody marketynhovykh doslidzhen. [Electronic resource]: Access mode: http://alpina.kiev.ua/marketing_metod_ua;
3. Metody marketynhovykh doslidzhen. Doslidzhennia "Ad Hoc" ta syndykatyvni doslidzhennia. [Electronic resource]: Access mode: http://naprikoli.com/metody-marketynhovyhdoslidzhen-doslidzhennya-ad-hoc.html;
4. Pavlenko, A. F. Marketynh: Pidruchnyk [Electronic resource] /A. F. Pavlenko, A. V. Voichak. Access mode: http://studentbooks.com.ua/content/view/382/44/1Z1/;
5. Suchasni metody marketynhovykh doslidzhen povedinky spozhyvachiv [Electronic resource]: Access mode: http://stud24.ru/marketing/suchasn-metodi-marketingovih-dosldzhenpovednki/69646-223255-page1.html;
6. Turcheniuk, M. O. Marketynh: Pidruchnyk [Electronic resource] /M. O. Turcheniuk, M. D. Shved. Access mode: http://pidruchniki.com/1584072039732/marketing/marketing.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.