Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8053

Назва: Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства
Автори: Шульгіна, Людмила Михайлівна
Клісінський, Я.
Суслова, Т. О.
Приналежність: Національний технічний університет України «КПІ»
Академія Технічно-Гуманітарна, м. Бєльсько-Бяла, Польща
Київський національний торговельно-економічний університет
Бібліографічний опис: Шульгіна Л. М. Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства / Л. М. Шульгіна, Я. Клісінський, Т. О. Суслова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 102-105.
Bibliographic description: Shulhina L. M., Klisinskyi Ya., Suslova T. O. (2015) Kompleks uzghodzhenykh stratehii turystychnoho pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 102-105 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 102-105
Початкова сторінка: 102
Кінцева сторінка: 105
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8053
Перелік літератури: 1. Артур А. Томпсон-мл. и А. Дж. Стрикленд. Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа: Вильямс, 2007. - 928 с.
2. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: підручник / Н.В. Куденко; ДВНЗ Київ.нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - К.: КНЕУ, 2012. - С. 334-375.
3. Портер Е. Майкл Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов/ Майкл Е. Портер; Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. - 454 с.
4. Шульгіна Л.М., Ткешелашвілі М.Л. Маркетингове управління туристичними підприємствами [Текст]: монографія Л.М. Шульгіна, М.Л.Ткешелашвілі; Нац. техн. ун-т України «КПІ», Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Європейський ун-т. - Київ-Тернопіль: Астон, 2011. - 296 с.
5. Элияху М. Голдрат, Джефф Кокс Цель. Процесс непрерывного совершенствования = The Goal: A Process of Ongoing Improvement. — Минск: Попурри, 2009. - 496 с.
References: 1. Artur A. Tompson-ml. i A. Dzh. Striklend. Stratehicheskii menedzhment. Kontseptsii i situatsii dlia analiza: Viliams, 2007, 928 p.
2. Kudenko N.V. Stratehichnyi marketynh: pidruchnyk, N.V. Kudenko; DVNZ Kyiv.nats. ekon. un-t im. V. Hetmana, K., KNEU, 2012, P. 334-375.
3. Porter E. Maikl Konkurentnaia stratehiia: Metodika analiza otraslei i konkurentov/ Maikl E. Porter; transl. from English - M., Alpina Biznes Buks, 2005, 454 p.
4. Shulhina L.M., Tkeshelashvili M.L. Marketynhove upravlinnia turystychnymy pidpryiemstvamy [Text]: monograph L.M. Shulhina, M.L.Tkeshelashvili; Nats. tekhn. un-t Ukrainy "KPI", Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, Yevropeiskyi un-t, Kyiv-Ternopil: Aston, 2011, 296 p.
5. Eliiakhu M. Holdrat, Dzheff Koks Tsel. Protsess nepreryvnoho sovershenstvovaniia = The Goal: A Process of Ongoing Improvement, Minsk: Popurri, 2009, 496 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.