Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8040

Назва: Територіальний маркетинг
Автори: Міщук, Оксана Іванівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний уніеерситет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Міщук О. І. Територіальний маркетинг / О. І. Міщук // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 55-59.
Bibliographic description: Mishchuk O. I. (2015) Terytorialnyi marketynh. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 55-59 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 55-59
Початкова сторінка: 55
Кінцева сторінка: 59
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8040
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.marketing.spb.ru/
Перелік літератури: 1. Територіальний маркетинг / Т.І. Ткаченко, К.О. Соколова Вісник маріупольського державного університету серія: економіка - 2011. - №. 2. -.С.100-106.
2. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. - СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005. - 376 с.
3. Старостіна А.О. Регіональний маркетинг: суть та особливості становлення в Україні / АО. Старостіна, // Маркетинг в Україні. - 2004. - № 3. - С. 55-57.
4. Арженовский И.В. Маркетинг регионов [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/.
References: 1. Terytorialnyi marketynh, T.I. Tkachenko, K.O. Sokolova Visnyk mariupolskoho derzhavnoho universytetu Serie: ekonomika - 2011, №. 2. -.P.100-106.
2. Marketinh mest. Privlechenie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Evropy, F. Kotler, K. Asplund, I. Rein, D. Khaider, SPb., Stokholmskaia shkola ekonomiki, 2005, 376 p.
3. Starostina A.O. Rehionalnyi marketynh: sut ta osoblyvosti stanovlennia v Ukraini, AO. Starostina,, Marketynh v Ukraini, 2004, No 3, P. 55-57.
4. Arzhenovskii I.V. Marketinh rehionov [Electronic resource], Access mode: http://www.marketing.spb.ru/.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.