Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8039

Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Місько, Г. А.
Приналежність: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Місько Г. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г. А. Місько // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 50-54.
Bibliographic description: Misko H. A. (2015) Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 50-54 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 50-54
Початкова сторінка: 50
Кінцева сторінка: 54
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8039
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdf
http://www.studmed.ru/docs/document
Перелік літератури: 1. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник. -Донецьк, 2002. -562 с.
2. Бурцев В.В. Внутренний контроль сбытовой деятельности предприятий в совр еменных условиях хозяйствования // Менеджмент в России и за рубежом. -2007. -№ 6. -С. 145-151.
3. Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер - М.: Издательство ACT, 2009.-230 с.
4. Ніколаєнко В.І. Аналіз поняття «Збут» // Сучасна парадигма ефективного бізнесу [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdf
5. Орлов П. А. Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрями розвитку. Монографія // П. А. Орлов, Г. О. Холодний, М. А. Борисенко та ін. -Харків: ХНЕУ, 2008. - 232 с.
6. Программа Nakra для нахождения кратчайших расстояний между пунктами сети [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.studmed.ru/docs/document
7. Решетнікова І.Л. Формування теорії маркетингу. Маркетинг: підруч. / I.Л. Решетнікова, А.Ф. Павленко, А.В. Войчакта ін. - К.: КНЕУ, 2008. - 80 с.
8. Синяева И.М. Маркетинг в коммерции : учебник / Синяева И.М., Земляк С.В., Синяев В.В. - М. : Дашков и К, 2007. - 548 с.
9. Тридід О. М., Таньков К. М., Леонова Ю. О. Логістика. Навчальний посібник. — К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. — 176 с.
References: 1. Balabanova L. V. Marketynh: Pidruchnyk. -Donetsk, 2002. -562 p.
2. Burtsev V.V. Vnutrennii kontrol sbytovoi deiatelnosti predpriiatii v sovr emennykh usloviiakh khoziaistvovaniia, Menedzhment v Rossii i za rubezhom. -2007. -No 6. -P. 145-151.
3. Kotler, F. Marketinh v tretem tysiacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok, F. Kotler - M., Izdatelstvo ACT, 2009.-230 p.
4. Nikolaienko V.I. Analiz poniattia "Zbut", Suchasna paradyhma efektyvnoho biznesu [Electronic resource], Access mode: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdf
5. Orlov P. A. Zbutova diialnist promyslovykh pidpryiemstv: teoriia ta napriamy rozvytku. monograph, P. A. Orlov, H. O. Kholodnyi, M. A. Borysenko and other -Kharkiv: KhNEU, 2008, 232 p.
6. Prohramma Nakra dlia nakhozhdeniia kratchaishikh rasstoianii mezhdu punktami seti [Electronic resource], Access mode: http://www.studmed.ru/docs/document
7. Reshetnikova I.L. Formuvannia teorii marketynhu. Marketynh: pidruch., I.L. Reshetnikova, A.F. Pavlenko, A.V. Voichakta in, K., KNEU, 2008, 80 p.
8. Siniaeva I.M. Marketinh v kommertsii : uchebnik, Siniaeva I.M., Zemliak S.V., Siniaev V.V, M. : Dashkov i K, 2007, 548 p.
9. Trydid O. M., Tankov K. M., Leonova Yu. O. Lohistyka. Navchalnyi posibnyk, K., "Vydavnychyi dim "Profesional", 2008, 176 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.