Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8044

Назва: Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємств
Автори: Рожко, Н. Я.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Рожко Н. Я. Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємств / Н. Я. Рожко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 71-73.
Bibliographic description: Rozhko N. Ia. (2015) Suchasni pidkhody do upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu promyslovykh pidpryiemstv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 71-73 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 71-73
Початкова сторінка: 71
Кінцева сторінка: 73
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8044
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.marketing.spb.ru
Перелік літератури: 1. Ансофф И. Стратегическоеуправление: Сокр. пер. с англ. / Научн. ред. и авт. предисл. Л.И. Евенко. - М.: ПРИОР, 1997. - 160 с.
2. Армстронг М. Менеджмент: методы и приёмы / Пер. с 3-го англ. Изд. - К.: Знання-Прес, 2006. - 876 с.
3. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: навч. посіб. / Балабанова Л.В., Холод В.В. - К.: ВД „Професіонал”, 2006. -448 с.
4. Гайдаенко Т.А. Маркетинговоеуправление. Полный курс МВА. Принципыуправленческихрешений и российская практика / Т.А.Гайдаенко. - М.: Изд- во Эксмо, 2005. - 480 с.
5. Кеворков В.В., Леонтьев С.В. Политика и практика маркетинга на предприятии [Електронний ресурс] / В.В. Кеворков, С. В. Леонтьев. - Режим доступу до документу: http://www.marketing.spb.ru.
References: 1. Ansoff I. Stratehicheskoeupravlenie: Sokr. transl. from English, Nauchn. red. i avt. predisl. L.I. Evenko, M., PRIOR, 1997, 160 p.
2. Armstronh M. Menedzhment: metody i priemy, Per. P. 3-ho anhl. Izd, K., Znannia-Pres, 2006, 876 p.
3. Balabanova L.V. Stratehichne marketynhove upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv: tutorial, Balabanova L.V., Kholod V.V, K., VD "Profesional", 2006. -448 p.
4. Haidaenko T.A. Marketinhovoeupravlenie. Polnyi kurs MVA. Printsipyupravlencheskikhreshenii i rossiiskaia praktika, T.A.Haidaenko, M., Izd- vo Eksmo, 2005, 480 p.
5. Kevorkov V.V., Leontev S.V. Politika i praktika marketinha na predpriiatii [Electronic resource], V.V. Kevorkov, S. V. Leontev, Rezhim dostupu do dokumentu: http://www.marketing.spb.ru.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.