Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8042

Назва: Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. А. Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства / Б. А. Оксентюк // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 63-65.
Bibliographic description: Oksentiuk B. A. (2015) Znachennia stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia v systemi funktsionuvannia suchasnoho pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 63-65 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 63-65
Початкова сторінка: 63
Кінцева сторінка: 65
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8042
Перелік літератури: 1. Клейнер Г. Б. Стратегический менеджмент: актуальные проблемы и новые направления / Г. Б. Клейнер // Проблемы теории и практики управления. - № 1. - 2009. - С. 15-22.
2. Ансофф И. X. Стратегия управления / И. X. Ансофф [Под редакцией Л. И. Евенко]. - М.: Экономика, 2009. - 519 с.
3. Данько Т.П. Управление маркетингом / Данько Т.П. - М.: Инфра-М, 2009 - 363с.
4. Виханский О. С. Стратегическое управление. / О. С. Виханский/ Учебник. - 2-е изд., перераб. и доп. М.: Гардарика, 2000. - 387 с.
References: 1. Kleiner H. B. Stratehicheskii menedzhment: aktualnye problemy i novye napravleniia, H. B. Kleiner, Problemy teorii i praktiki upravleniia, No 1, 2009, P. 15-22.
2. Ansoff I. X. Stratehiia upravleniia, I. X. Ansoff [Pod redaktsiei L. I. Evenko], M., Ekonomika, 2009, 519 p.
3. Danko T.P. Upravlenie marketinhom, Danko T.P, M., Infra-M, 2009 - 363p.
4. Vikhanskii O. S. Stratehicheskoe upravlenie., O. S. Vikhanskii/ Uchebnik, 2-e izd., pererab. i dop. M., Hardarika, 2000, 387 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.