Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8034

Назва: Оцінювання результативності бізнес-процесів
Автори: Загородка, О. М.
Приналежність: Тернопільський національний економічний уніеерситет
Бібліографічний опис: Загородка О. М. Оцінювання результативності бізнес-процесів / О. М. Загородка // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 33-35.
Bibliographic description: Zahorodka O. M. (2015) Otsiniuvannia rezultatyvnosti biznes-protsesiv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 33-35 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 33-35
Початкова сторінка: 33
Кінцева сторінка: 35
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8034
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.