Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)
: [31]
Домівка зібрання
Перегляд статистики
Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги»
8 - 10 жовтня 2015 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги». Організаторами конференції виступили кафедра промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, кафедра менеджменту Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут», Академія технічно-гуманітарна (Польща), Вища школа Гуманітас (Польща).
Конференція проходила у туристичному комплексі «Буковель» на базі відпочинку «Синя гора» (с. Поляниця Івано-Франківської області).
Робота Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» проходила у вигляді круглого столу з поетапним обговоренням тематичних напрямів конференції:
- Сучасна парадигма маркетингу нові інструменти і технології;
- Управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки;
- Маркетингові аспекти управління сферою освіти;
- Маркетингові технології підприємств сфери туристичних послуг.
У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали низку методологічних і теоретичних аспектів маркетингу та проблем управління попитом на товари і послуги, зокрема такі: «Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства» (д.е.н., професор Шульгіна Л.М., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу» (д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту організацій та зовнішньо-економічної діяльності Кузнецова І.О., Одеський національний економічний університет); «Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей» (к.е.н., доцент Артеменко Л.П., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» (к.е.н, ст. викл. Мисько Г.А., Одеський національний економічний університет).
Перший день роботи конференції завершився екскурсією туристичним комплексом «Буковель», де учасники конференції познайомились із неповторною красою Карпат.
Другий день конференції був направлений на продовження роботи круглого столу, зокрема, було розглянуто наступні теми: «Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя» (к.е.н., доцент кафедри економічної кібернетики ТНТУ Дмитрів Д.В.), «Рекрутинг студентів — основне завдання вищих навчальних закладів» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу Семенюк С.Б..), «Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу ТНТУ Борисова Т.М.).
За результатами роботи Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» видано збірник тез доповідей, а також планується видання колективної монографії.
Новина про конференцію на сайті університету.
Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Зміст
| 1 |
| 3 |
| 5 |
| 6 |
| 9 |
| 14 |
| 19 |
| 23 |
| 28 |
| 33 |
| 36 |
| 41 |
| 44 |
| 47 |
| 50 |
| 55 |
| 60 |
| 63 |
| 66 |
| 71 |
| 74 |
| 79 |
| 84 |
| 87 |
| 92 |
| 95 |
| 98 |
| 102 |
| 106 |
| 112 |
Content
| 1 |
| 3 |
| 5 |
| 6 |
| 9 |
| 14 |
| 19 |
| 23 |
| 28 |
| 33 |
| 36 |
| 41 |
| 44 |
| 47 |
| 50 |
| 55 |
| 60 |
| 63 |
| 66 |
| 71 |
| 74 |
| 79 |
| 84 |
| 87 |
| 92 |
| 95 |
| 98 |
| 102 |
| 106 |
| 112 |
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 31 з 31
Тип | Дата випуску | Дата внесення | Назва | Автор(и) |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Видавничі сторінки | - |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Детермінанти функціонування і розвитку ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту | Якимишин, Лілія Ярославівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства | Шульгіна, Людмила Михайлівна; Клісінський, Я.; Суслова, Т. О. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Сенсорний маркетинг на службі маркетолога | Шпилик, Світлана Василівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Особливості використання логістичного інструментарію в організації планування та управління підприємством в постконфліктних умовах | Шерстюк, Роман Петрович; Владимир, Ольга Михайлівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Функціонально-вартісний аналіз у підвищенні конкурентоспроможності продукції | Федорович, Роман Володимирович |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставок | Фалович, Володимир Андрійович |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Чинники маркетингу консалтингових послуг | Спільник, І. В. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послуги | Серединська, Віра Миколаївна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів | Семенюк, Світлана Богданівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємств | Рожко, Н. Я. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільства | Піняк, Ірина Любомирівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства | Оксентюк, Богдана Андріївна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Значення маркетингових комунікацій для підприємства | Обуд, О. П. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Територіальний маркетинг | Міщук, Оксана Іванівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Управління маркетинговою діяльністю підприємства | Місько, Г. А. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Формування стійкої конкурентної позиції підприємства | Лозовий, К. К.; Кузнецова, І. О. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Оцінювання фінансової безпеки бізнес-агента | Кулик, Роман Романович; Новак, Ю. Р. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу | Кузнецова, І. 0.; Кузнецов, В. О. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів | Краузе, Ольга Ігорівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Оцінювання результативності бізнес-процесів | Загородка, О. М. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Інноваційні маркетингові технології суб’єктів туристичної діяльності | Драчук, Ю. З.; Дульцева, І. І. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя | Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, О. М. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Івестиційна привабливість України | Голда, Надія Михайлівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарів | Бурліцька, Оксана Петрівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області | Борисова, Тетяна Михайлівна |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей | Артеменко, Л. П. |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Передмова | - |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Зміст | - |
Article | 8-жов-2015 | 28-січ-2016 | Редакційні сторінки | - |
Book | 8-жов-2015 | 26-січ-2016 | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ | - |
Матеріали зібрання (Дати збереження, сортування за спаданням): від 1 до 31 з 31