Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8036

Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу
Автори: Кузнецова, І. 0.
Кузнецов, В. О.
Приналежність: Одеський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Кузнецова І. 0. Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу / І. 0. Кузнецова, В. О. Кузнецов // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 41-43.
Bibliographic description: Kuznetsova I. 0., Kuznetsov V. O. (2015) Formuvannia marketynhovoi stratehii pidpryiemstva z vykorystanniam monitorynhu. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 41-43 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 41-43
Початкова сторінка: 41
Кінцева сторінка: 43
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8036
Перелік літератури: 1. Кузнецова І. О. Моніторинг як складова процесу управління підприємством хлібопродуктів: теорія та методологія (Монографія) / І.О. Кузнецова. - Одеса: ВПП „Друкарський дім“, 2009 - 228 с. Бібліогр.: с.197-223
2. Портер М. Стратегія конкуренції / М. Портер // Пер. з англ. А.Олійник, Р.Скільський. - К.: Основи, 1998. - 390 с.
3. Дженстер П. Анализ сильных и слабых сторон компании: определение стратегических возможностей / П.Дженстер, Д.Хасси. Пер. с англ. О.Л. Пелявского - М.: Вільямс, 2004. - 368с.
4. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент: Искусство разработки и реализации стратеги / А.А. Томпсон, А.Дж. Стрикленд. Пер. с англ. под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой - М.: Банки и биржи: ЮНИТИ, 1998. - 576 с.
References: 1. Kuznetsova I. O. Monitorynh yak skladova protsesu upravlinnia pidpryiemstvom khliboproduktiv: teoriia ta metodolohiia (monograph), I.O. Kuznetsova, Odesa: VPP "Drukarskyi dim", 2009 - 228 p. Bibliohr., P.197-223
2. Porter M. Stratehiia konkurentsii, M. Porter, transl. from English A.Oliinyk, R.Skilskyi, K., Osnovy, 1998, 390 p.
3. Dzhenster P. Analiz silnykh i slabykh storon kompanii: opredelenie stratehicheskikh vozmozhnostei, P.Dzhenster, D.Khassi. transl. from English O.L. Peliavskoho - M., Viliams, 2004, 368p.
4. Tompson A.A., Striklend A.Dzh. Stratehicheskii menedzhment: Iskusstvo razrabotki i realizatsii stratehi, A.A. Tompson, A.Dzh. Striklend. transl. from English ed. L.H. Zaitseva, M.I. Sokolovoi - M., Banki i birzhi: IuNITI, 1998, 576 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.