Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8045

Назва: Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів / С. Б. Семенюк // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 74-78.
Bibliographic description: Semeniuk S. B. (2015) Rekrutynh studentiv - osnovne zavdannia vyshchykh navchalnykh zakladiv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 74-78 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 74-78
Початкова сторінка: 74
Кінцева сторінка: 78
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8045
Перелік літератури: 1. Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів / Ф. Котлер, Карен Ф.А. Фокс, [пер. з англ.]. - К. : УАМ, Вид. Хімджест; 2011. - 580с.
2. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н, проф. С.М.Ілляшенка. - Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2010. - 624с.
3. Семенюк С.Б. Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: Монографія / С.Б.Семенюк. - Тернопіль, Вектор. - 2009. - 160с.
References: 1. Kotler F. Stratehichnyi marketynh dlia navchalnykh zakladiv, F. Kotler, Karen F.A. Foks, [transl. from English], K. : UAM, Vyd. Khimdzhest; 2011, 580p.
2. Marketynh. Menedzhment. Innovatsii: monograph, ed. d.e.n, prof. S.M.Illiashenka, Sumy: TOV "TD "Papirus", 2010, 624p.
3. Semeniuk S.B. Doslidzhennia koniunktury rynku osvitnikh posluh vyshchykh navchalnykh zakladiv: monograph, S.B.Semeniuk, Ternopil, Vektor, 2009, 160p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.