Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8045

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівнаuk
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T17:01:13Z-
dc.date.available2016-01-28T17:01:13Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів / С. Б. Семенюк // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 74-78.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8045-
dc.format.extent74-78uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.titleРекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладівuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.relation.references1. Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів / Ф. Котлер, Карен Ф.А. Фокс, [пер. з англ.]. - К. : УАМ, Вид. Хімджест; 2011. - 580с.uk
dc.relation.references2. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н, проф. С.М.Ілляшенка. - Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2010. - 624с.uk
dc.relation.references3. Семенюк С.Б. Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: Монографія / С.Б.Семенюк. - Тернопіль, Вектор. - 2009. - 160с.uk
dc.relation.referencesen1. Kotler F. Stratehichnyi marketynh dlia navchalnykh zakladiv, F. Kotler, Karen F.A. Foks, [transl. from English], K. : UAM, Vyd. Khimdzhest; 2011, 580p.uk
dc.relation.referencesen2. Marketynh. Menedzhment. Innovatsii: monograph, ed. d.e.n, prof. S.M.Illiashenka, Sumy: TOV "TD "Papirus", 2010, 624p.uk
dc.relation.referencesen3. Semeniuk S.B. Doslidzhennia koniunktury rynku osvitnikh posluh vyshchykh navchalnykh zakladiv: monograph, S.B.Semeniuk, Ternopil, Vektor, 2009, 160p.uk
dc.identifier.citationenSemeniuk S. B. (2015) Rekrutynh studentiv - osnovne zavdannia vyshchykh navchalnykh zakladiv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 74-78 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage74uk
dc.citation.epage78uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.