กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8045

ชื่อเรื่อง: Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів
ผู้แต่ง: Семенюк, Світлана Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладів / С. Б. Семенюк // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 74-78.
Bibliographic description (International): Semeniuk S. B. (2015) Rekrutynh studentiv - osnovne zavdannia vyshchykh navchalnykh zakladiv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 74-78 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Conference/Event: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Journal/Collection: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
วันที่เผยแพร่: 8-ตุล-2015
Date of entry: 28-มกร-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Page range: 74-78
Start page: 74
End page: 78
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8045
References (Ukraine): 1. Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів / Ф. Котлер, Карен Ф.А. Фокс, [пер. з англ.]. - К. : УАМ, Вид. Хімджест; 2011. - 580с.
2. Маркетинг. Менеджмент. Інновації: монографія / за ред. д.е.н, проф. С.М.Ілляшенка. - Суми: ТОВ «ТД «Папірус», 2010. - 624с.
3. Семенюк С.Б. Дослідження кон’юнктури ринку освітніх послуг вищих навчальних закладів: Монографія / С.Б.Семенюк. - Тернопіль, Вектор. - 2009. - 160с.
References (International): 1. Kotler F. Stratehichnyi marketynh dlia navchalnykh zakladiv, F. Kotler, Karen F.A. Foks, [transl. from English], K. : UAM, Vyd. Khimdzhest; 2011, 580p.
2. Marketynh. Menedzhment. Innovatsii: monograph, ed. d.e.n, prof. S.M.Illiashenka, Sumy: TOV "TD "Papirus", 2010, 624p.
3. Semeniuk S.B. Doslidzhennia koniunktury rynku osvitnikh posluh vyshchykh navchalnykh zakladiv: monograph, S.B.Semeniuk, Ternopil, Vektor, 2009, 160p.
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2015_Semeniuk_S_B-Rekrutynh_studentiv_osnovne_74-78.pdf161,38 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2015_Semeniuk_S_B-Rekrutynh_studentiv_osnovne_74-78.djvu2,62 MBDjVuดู/เปิด
Conf_2015_Semeniuk_S_B-Rekrutynh_studentiv_osnovne_74-78__COVER.jpg217,99 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น