Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015) : [31] Domovská stránka kolekce Zobrazit statistiky

Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги»

8 - 10 жовтня 2015 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги». Організаторами конференції виступили кафедра промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, кафедра менеджменту Національного технічного університету «Київський політехнічний інститут», Академія технічно-гуманітарна (Польща), Вища школа Гуманітас (Польща).

Конференція проходила у туристичному комплексі «Буковель» на базі відпочинку «Синя гора» (с. Поляниця Івано-Франківської області).

Робота Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» проходила у вигляді круглого столу з поетапним обговоренням тематичних напрямів конференції:

  • Сучасна парадигма маркетингу нові інструменти і технології;
  • Управління маркетинговою діяльністю в умовах інноваційного розвитку економіки;
  • Маркетингові аспекти управління сферою освіти;
  • Маркетингові технології підприємств сфери туристичних послуг.

У рамках конференції були заслухані та обговорені доповіді, що охоплювали низку методологічних і теоретичних аспектів маркетингу та проблем управління попитом на товари і послуги, зокрема такі: «Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства» (д.е.н., професор Шульгіна Л.М., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингу» (д.е.н., професор, завідувач кафедри менеджменту організацій та зовнішньо-економічної діяльності Кузнецова І.О., Одеський національний економічний університет); «Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей» (к.е.н., доцент Артеменко Л.П., Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»); «Управління маркетинговою діяльністю підприємства» (к.е.н, ст. викл. Мисько Г.А., Одеський національний економічний університет).

Перший день роботи конференції завершився екскурсією туристичним комплексом «Буковель», де учасники конференції познайомились із неповторною красою Карпат.

Другий день конференції був направлений на продовження роботи круглого столу, зокрема, було розглянуто наступні теми: «Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. Тернополя» (к.е.н., доцент кафедри економічної кібернетики ТНТУ Дмитрів Д.В.), «Рекрутинг студентів — основне завдання вищих навчальних закладів» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу Семенюк С.Б..), «Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській області» (к.е.н., доцент кафедри промислового маркетингу ТНТУ Борисова Т.М.).

За результатами роботи Міжнародної науково-практичної конференції «Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги» видано збірник тез доповідей, а також планується видання колективної монографії.

Новина про конференцію на сайті університету.

Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції. - Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2015. - 112 с.

Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“

Зміст


1
3
5
6
9
14
19
23
28
33
36
41
44
47
50
55
60
63
66
71
74
79
84
87
92
95
98
102
106
112

Content


1
3
5
6
9
14
19
23
28
33
36
41
44
47
50
55
60
63
66
71
74
79
84
87
92
95
98
102
106
112

Procházet
Přihlásit se k zasílání denních e-mailů o novinkách RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Záznamy kolekce (řazeno podle Datum zaslání v sestupně pořadí): 1 až 31 z 31
TypDatum vydáníDate of entryNázevAutor
Article8-říj-201528-led-2016Видавничі сторінки-
Article8-říj-201528-led-2016Детермінанти функціонування і розвитку ланцюгів поставок товарів повсякденного попитуЯкимишин, Лілія Ярославівна
Article8-říj-201528-led-2016Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємстваШульгіна, Людмила Михайлівна; Клісінський, Я.; Суслова, Т. О.
Article8-říj-201528-led-2016Сенсорний маркетинг на службі маркетологаШпилик, Світлана Василівна
Article8-říj-201528-led-2016Особливості використання логістичного інструментарію в організації планування та управління підприємством в постконфліктних умовахШерстюк, Роман Петрович; Владимир, Ольга Михайлівна
Article8-říj-201528-led-2016Функціонально-вартісний аналіз у підвищенні конкурентоспроможності продукціїФедорович, Роман Володимирович
Article8-říj-201528-led-2016Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставокФалович, Володимир Андрійович
Article8-říj-201528-led-2016Чинники маркетингу консалтингових послугСпільник, І. В.
Article8-říj-201528-led-2016Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послугиСерединська, Віра Миколаївна
Article8-říj-201528-led-2016Рекрутинг студентів - основне завдання вищих навчальних закладівСеменюк, Світлана Богданівна
Article8-říj-201528-led-2016Сучасні підходи до управління маркетинговою діяльністю промислових підприємствРожко, Н. Я.
Article8-říj-201528-led-2016Ринок праці як детектор інтелектуального потенціалу суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна
Article8-říj-201528-led-2016Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємстваОксентюк, Богдана Андріївна
Article8-říj-201528-led-2016Значення маркетингових комунікацій для підприємстваОбуд, О. П.
Article8-říj-201528-led-2016Територіальний маркетингМіщук, Оксана Іванівна
Article8-říj-201528-led-2016Управління маркетинговою діяльністю підприємстваМісько, Г. А.
Article8-říj-201528-led-2016Формування стійкої конкурентної позиції підприємстваЛозовий, К. К.; Кузнецова, І. О.
Article8-říj-201528-led-2016Оцінювання фінансової безпеки бізнес-агентаКулик, Роман Романович; Новак, Ю. Р.
Article8-říj-201528-led-2016Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням моніторингуКузнецова, І. 0.; Кузнецов, В. О.
Article8-říj-201528-led-2016Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачівКраузе, Ольга Ігорівна
Article8-říj-201528-led-2016Оцінювання результативності бізнес-процесівЗагородка, О. М.
Article8-říj-201528-led-2016Інноваційні маркетингові технології суб’єктів туристичної діяльностіДрачук, Ю. З.; Дульцева, І. І.
Article8-říj-201528-led-2016Обґрунтування створення транспортно-логістичного кластеру м. ТернополяДмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, О. М.
Article8-říj-201528-led-2016Івестиційна привабливість УкраїниГолда, Надія Михайлівна
Article8-říj-201528-led-2016Дослідження «дитячого маркетингу» при формуванні асортименту дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Article8-říj-201528-led-2016Маркетингові заходи на виконання державної цільової соціальної програми з протидії торгівлі людьми у Тернопільській областіБорисова, Тетяна Михайлівна
Article8-říj-201528-led-2016Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделейАртеменко, Л. П.
Article8-říj-201528-led-2016Передмова-
Article8-říj-201528-led-2016Зміст-
Article8-říj-201528-led-2016Редакційні сторінки-
Book8-říj-201526-led-2016Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“-
Záznamy kolekce (řazeno podle Datum zaslání v sestupně pořadí): 1 až 31 z 31