Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8041

Назва: Значення маркетингових комунікацій для підприємства
Автори: Обуд, О. П.
Приналежність: ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі»
Бібліографічний опис: Обуд О. П. Значення маркетингових комунікацій для підприємства / О. П. Обуд // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 60-62.
Bibliographic description: Obud O. P. (2015) Znachennia marketynhovykh komunikatsii dlia pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 60-62 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Конференція/захід: Міжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Журнал/збірник: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
Дата публікації: 8-жов-2015
Дата внесення: 28-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Діапазон сторінок: 60-62
Початкова сторінка: 60
Кінцева сторінка: 62
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8041
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://ru.wikipedia.org/wiki/HH
Перелік літератури: 1. Бутенко Н.В. Маркетинг: Підручник / Н.В.Бутенко. - Київ: Атіка, 2006. - 300 с.
2. Універсальна енциклопедія Вікіпедія (див.: http://ru.wikipedia.org/wiki/HH TepHeT- маркетинг).
3. Липчук В.В. Маркетинг: навчальний посібник / В.В.Липчук, Р.П.Дудяк, С.Я.Бугіль, Я.С. Янишин; за загальною редакцією В.В. Липчука. - Львів: «Магнолія 2006», 2012. - 456 с.
4. Петруня Ю.Є. Маркетинг: Навчальний посібник / Ю.Є. Петруня. - Київ.: Знання, 2007. -325 с.
References: 1. Butenko N.V. Marketynh: Pidruchnyk, N.V.Butenko, Kyiv: Atika, 2006, 300 p.
2. Universalna entsyklopediia Vikipediia (dyv., http://ru.wikipedia.org/wiki/HH TepHeT- marketynh).
3. Lypchuk V.V. Marketynh: navchalnyi posibnyk, V.V.Lypchuk, R.P.Dudiak, S.Ya.Buhil, Ya.S. Yanyshyn; za zahalnoiu redaktsiieiu V.V. Lypchuka, Lviv: "Mahnoliia 2006", 2012, 456 p.
4. Petrunia Yu.Ye. Marketynh: Navchalnyi posibnyk, Yu.Ye. Petrunia, Kyiv., Znannia, 2007. -325 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.