Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 360

Total Visits per Month

十二月 2024 一月 2025 二月 2025 三月 2025 四月 2025 五月 2025 六月 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 0 3 6 0 2 39

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 176
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
美国 155
中国 50
荷兰 45
德国 34
爱尔兰 32
乌克兰 18
日本 5
越南 5
澳大利亚 4
新西兰 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 21
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4