Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 360

Total Visits per Month

grudnia 2024 stycznia 2025 lutego 2025 marca 2025 kwietnia 2025 maja 2025 czerwca 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 0 3 6 0 2 39

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 176
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 155
Chiny 50
Holandia 45
Niemcy 34
Irlandia 32
Ukraina 18
Japonia 5
Wietnam 5
Australia 4
Nowa Zelandia 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 21
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4