Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 365

Total Visits per Month

lutego 2025 marca 2025 kwietnia 2025 maja 2025 czerwca 2025 lipca 2025 sierpnia 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 3 6 0 2 41 1 2

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Stany Zjednoczone Ameryki 157
Chiny 51
Holandia 45
Niemcy 34
Irlandia 32
Ukraina 18
Japonia 5
Wietnam 5
Australia 4
Nowa Zelandia 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4