Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 374

Всього відвідувань на місяць

квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025 серпня 2025 вересня 2025 жовтня 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 2 41 1 3 4 4

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 179
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 160
China 55
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Україна 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4