Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 365

Total Visits per Month

de febrer 2025 de març 2025 d’abril 2025 de maig 2025 de juny 2025 de juliol 2025 d’agost 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 3 6 0 2 41 1 2

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Estats Units 157
Xina 51
Països Baixos 45
Alemanya 34
Irlanda 32
Ucraïna 18
Japó 5
Vietnam 5
Austràlia 4
Nova Zelanda 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4