Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 376

Total Visits per Month

de juny 2025 de juliol 2025 d’agost 2025 de setembre 2025 d’octubre 2025 de novembre 2025 de desembre 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 41 1 3 4 4 2 0

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 181
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 30
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Estats Units 161
Xina 55
Països Baixos 45
Alemanya 34
Irlanda 32
Ucraïna 18
Japó 5
Vietnam 5
Austràlia 4
Nova Zelanda 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4