Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 376

Total Visits per Month

June 2025 July 2025 August 2025 September 2025 October 2025 November 2025 December 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 41 1 3 4 4 2 0

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 181
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 30
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
United States 161
China 55
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4