Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 374

Total Visits per Month

april 2025 maj 2025 juni 2025 juli 2025 augusti 2025 september 2025 oktober 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 2 41 1 3 4 4

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 179
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Amerikas Förenta Stater 160
Kina 55
Nederländerna 45
Tyskland 34
Irland 32
Ukraina 18
Japan 5
Vietnam 5
Australien 4
Nya Zeeland 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4