Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 360

Total Visits per Month

december 2024 januari 2025 februari 2025 mars 2025 april 2025 maj 2025 juni 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 0 3 6 0 2 39

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 176
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Amerikas Förenta Stater 155
Kina 50
Nederländerna 45
Tyskland 34
Irland 32
Ukraina 18
Japan 5
Vietnam 5
Australien 4
Nya Zeeland 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 21
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4