İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 365

Aylık Toplam Ziyarat

Şubat 2025 Mart 2025 Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025 Temmuz 2025 Ağustos 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 3 6 0 2 41 1 2

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 157
China 51
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4