İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 360

Aylık Toplam Ziyarat

Aralık 2024 Ocak 2025 Şubat 2025 Mart 2025 Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 0 3 6 0 2 39

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 176
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 155
China 50
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 21
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4