İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 374

Aylık Toplam Ziyarat

Nisan 2025 Mayıs 2025 Haziran 2025 Temmuz 2025 Ağustos 2025 Eylül 2025 Ekim 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 2 41 1 3 4 4

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 179
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 160
China 55
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4