İstatistikler

Toplam Ziyaret

Görüntüleme
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 376

Aylık Toplam Ziyarat

Haziran 2025 Temmuz 2025 Ağustos 2025 Eylül 2025 Ekim 2025 Kasım 2025 Aralık 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 41 1 3 4 4 2 0

Dosya İndirmeleri

Görüntüleme
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 181
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 30
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

En İyi Ülke Görüntüleme

Görüntüleme
United States 161
China 55
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

En İyi Şehir Görüntüleme

Görüntüleme
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4