Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 365

Total Visits per Month

február 2025 március 2025 április 2025 május 2025 június 2025 július 2025 augusztus 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 3 6 0 2 41 1 2

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
United States 157
China 51
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4