Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 360

Total Visits per Month

desember 2024 januar 2025 februar 2025 mars 2025 april 2025 mai 2025 juni 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 0 3 6 0 2 39

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 176
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
United States 155
China 50
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 21
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4