Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 365

Total Visits per Month

febbraio 2025 marzo 2025 aprile 2025 maggio 2025 giugno 2025 luglio 2025 agosto 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 3 6 0 2 41 1 2

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Stati Uniti 157
Cina 51
Paesi Bassi 45
Germania 34
Irlanda 32
Ucraina 18
Giappone 5
Vietnam 5
Australia 4
Nuova Zelanda 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4