Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 374

Total Visits per Month

April 2025 Mei 2025 Juni 2025 Juli 2025 Agustus 2025 September 2025 Oktober 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 2 41 1 3 4 4

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 179
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Amerika Serikat 160
Cina 55
Netherlands 45
Jerman 34
Irlandia 32
Ukraina 18
Jepang 5
Vietnam 5
Australia 4
Selandia Baru 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4