Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 374

Total Visits per Month

Απριλίου 2025 Μαΐου 2025 Ιουνίου 2025 Ιουλίου 2025 Αυγούστου 2025 Σεπτεμβρίου 2025 Οκτωβρίου 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 2 41 1 3 4 4

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 179
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Ηνωμένες Πολιτείες 160
Κίνα 55
Ολλανδία 45
Γερμανία 34
Ιρλανδία 32
Ουκρανία 18
Ιαπωνία 5
Βιετνάμ 5
Αυστραλία 4
Νέα Ζηλανδία 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 29
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4