Statistics

Total Visits

Views
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 360

Total Visits per Month

Δεκεμβρίου 2024 Ιανουαρίου 2025 Φεβρουαρίου 2025 Μαρτίου 2025 Απριλίου 2025 Μαΐου 2025 Ιουνίου 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 0 3 6 0 2 39

File Downloads

Views
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 176
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Top Country Views

Views
Ηνωμένες Πολιτείες 155
Κίνα 50
Ολλανδία 45
Γερμανία 34
Ιρλανδία 32
Ουκρανία 18
Ιαπωνία 5
Βιετνάμ 5
Αυστραλία 4
Νέα Ζηλανδία 4

Top City Views

Views
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 21
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4