Статистика

Общо Посещения

Посещения
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 365

Общо Посещения за Месец

Февруари 2025 Март 2025 Април 2025 Май 2025 Юни 2025 Юли 2025 Август 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 3 6 0 2 41 1 2

Изтеглени Файлове

Посещения
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Посещения по Страна

Посещения
United States 157
China 51
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Ukraine 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

Посещения по Град

Посещения
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4