Статистика

Общо Посещения

Посещения
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 365

Общо Посещения за Месец

febbraio 2025 marzo 2025 aprile 2025 maggio 2025 giugno 2025 luglio 2025 agosto 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 3 6 0 2 41 1 2

Изтеглени Файлове

Посещения
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Посещения по Страна

Посещения
Stati Uniti 157
Cina 51
Paesi Bassi 45
Germania 34
Irlanda 32
Ucraina 18
Giappone 5
Vietnam 5
Australia 4
Nuova Zelanda 4

Посещения по Град

Посещения
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4