Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 363

Всього відвідувань на місяць

січня 2025 лютого 2025 березня 2025 квітня 2025 травня 2025 червня 2025 липня 2025
Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктів 0 3 6 0 2 41 1

Звантажень файлу

Переглядів
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.pdf 177
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245.djvu 28
Conf_2016_Borysova_T_M-Theoretical_approaches_244-245__COVER.jpg 14

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 156
China 51
Netherlands 45
Germany 34
Ireland 32
Україна 18
Japan 5
Vietnam 5
Australia 4
New Zealand 4

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
San Ramon 55
Dublin 30
Mountain View 26
Beijing 22
Louisville 16
Kiev 9
Hanoi 5
Rotterdam 5
Tokyo 5
San Mateo 4