Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Başlık: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Diğer Başlıklar: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Yazarlar: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Yayın Tarihi: 30-May-2011
Date of entry: 5-Tem-2011
Yayıncı: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Anahtar kelimeler: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Özet: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFGöster/Aç
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuGöster/Aç
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.