このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

タイトル: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
その他のタイトル: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
著者: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
発行日: 30-5月-2011
Date of entry: 5-7月-2011
出版者: ТНТУ
UDC: 658.8
477
キーワード: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
抄録: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDF見る/開く
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVu見る/開く
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。