Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Titel: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Övriga titlar: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Författare: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Utgivningsdatum: 30-maj-2011
Date of entry: 5-jul-2011
Utgivare: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Nyckelord: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Sammanfattning: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFVisa/Öppna
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuVisa/Öppna
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!