Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Teitl: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Teitlau Eraill: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Awduron: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Dyddiad Cyhoeddi: 30-May-2011
Date of entry: 5-Jul-2011
Cyhoeddwr: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Allweddeiriau: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Crynodeb: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Ymddengys yng Nghasgliadau:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFGweld/Agor
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuGweld/Agor
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.