Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Título : Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Otros títulos : Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Autor : Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Fecha de publicación : 30-may-2011
Date of entry: 5-jul-2011
Editorial : ТНТУ
UDC: 658.8
477
Palabras clave : елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Resumen : У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuVisualizar/Abrir
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.