Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Заглавие: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Други Заглавия: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Автори: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Дата на Публикуване: 30-Май-2011
Date of entry: 5-Юли-2011
Издател: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Ключови Думи: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Резюме: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuИзглед/Отваряне
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.