Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Título: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Outros títulos: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Authors: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Data de edición: 30-May-2011
Date of entry: 5-Jul-2011
Editor: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Palabras chave: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Resumo: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFVer/abrir
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuVer/abrir
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados