Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Titel: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Sonstige Titel: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Autor(en): Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Erscheinungsdatum: 30-Mai-2011
Date of entry: 5-Jul-2011
Herausgeber: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Stichwörter: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Zusammenfassung: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.