Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Pealkiri: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Teised pealkirjad: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Autor: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Ilmumisaasta: 30-mai-2011
Date of entry: 5-juu-2011
Kirjastaja: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Märksõnad: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Kokkuvõte: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFVaata/Ava
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuVaata/Ava
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.