Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276

Título: Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства
Outros títulos: Аналитические аспекты маркетингового потенциала в теории конкурентоспособности предприятия
Analytic aspects of marketing potential in the theory of the competitiveness of the enterprise
Autor: Андрушків, Богдан Миколайович
Андрушкив, Богдан Николаевич
Andrushkiv, Bohdan Mykolayovych
Бицюра, Леонід Олексійович
Быцюра, Леонид Алексеевич
Bytsyura, Leonid Oleksiyovych
Bibliographic description (Ukraine): Андрушків Б. Аналітичні аспекти маркетингового потенціалу в теорії конкурентоспроможності підприємства [Електронний ресурс] / Б. Андрушків, Л. Бицюра // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11abmtkp.pdf.
Data: 30-Mai-2011
Date of entry: 5-Jul-2011
Editora: ТНТУ
UDC: 658.8
477
Palavras-chave: елемент потенціалу
маркетинговий потенціал
конкурентна позиція
Resumo: У статті запропоновано на основі синтезу існуючих методів оцінки новий підхід до елементного складу потенціалу підприємства. Визначено, що для посилення конкурентних позицій підприємства на ринку доцільно здійснювати оцінку маркетингового потенціалу малих підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1276
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas colecções:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
11abmtkp.pdf175,2 kBAdobe PDFVer/Abrir
11abmtkp.djvu74,73 kBDjVuVer/Abrir
11abmtkp__COVER.png387,26 kBimage/pngVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.